dodii... pikkuhiljalleen ois omaa projektia tarkoitus lähteä leimalle viemään mutta yllätyspyllätys takajarrujen ilmausnipat katkesivat ekalla hipasulla liekittelystä ja wd40 siedätyshoidosta huolimatta.
tuli tilattua uudet jarrusylinterit sinne taakse ja kohta alkaa jarrujen purku.
eli hiukan laajahko yleisluontoinen kysymys: onko mitään mihin minun kannattaa erityisesti tämmösen vekottimen jarruja purkaessa kiinnittää huomiota (mm jotain volvon omia omituisuuksia) vai voiko nuo huoletta purkaa ja koota kuin mitkä tahansa vanhat jarrut?
tosin myönnettäköön että 72 tanarit on ainoita mistä olen jarruja tähän mennessä purkanut ja niistäkään en perinpohjaisesti joten en ole 100% varma mitä olen tekemässä.
oletan ettei ole olemassa mitään ns "101 opastus kuinka purat ja kokoat duetin takajarrut" ohjekirjaa joten kaikki info on oikeastaan plussaa

[edit] ja mää oletan ettei noita nipanpätkiä tuolta saa ulos millään konstilla / tätä ei kannata yrittää?
[edit] kai se voi olla paras että tilaan lisää niitä osia, käsijarrukaapeli räjähti palasiksi molemmilta puolilta kun sen oli kiriny kokoon...
