Jos ne takajarrut on tosiaan kesällä remontoitu niin ei niitä tosiaan kannata alkaa levyiksi muuttamaan, koska kestävät varmasti usean kymmenen tuhatta ajaa kuten juniku mainitsi. 
Joo-o, en mä ainakaan alkaisi vaihtelemaan - en näe yksinkertaisesti moisessa mitään älyä, jos kerta rumpujarrut on läpikotaisin uusittu....
Tuo oma toistaiseksi arkikäytössä oleva -91 mallin Hollannikas ei ole tarvinnut mitään voimistelua takajarrujen osalta, kilsoja mittarissa 195 tuhatta (ollut uudesta asti tässä huushollissa) ja ennen katsastusta tapaan ajaa vain dynamometrillä testin jotta on köykäsempi mieli suunnata konttorille.
Kertaalleen olen auki ottanut mielenrauhan vuoksi, ja tuolloin totesin rumpujen olevan timmissä kunnossa, ja hihnoissa pintaa yli puolet jäljellä... Uudet kengät on kyllä jo varastossa vartoomassa.
Levyistä sellainen havainto vain on tullut tehtyä, että ne ovat vaihtokunnossa 250-300 tkm vaiheilla, tuo kuluminen on tullut selkeästi nopeammaksi kun palat vaihtuivat asbestivapaiksi - toki tietty valmistajien ilmoittanmat kulumisvaratkin ovat pienempiä...