Joo noh käyttöpeliä tästä ensisijaisesti tosiaan väännetään (masokisti?) että ei pelkoa siitä että
liian nätti pääsee tulemaan; -vaikkei tarkoituksena ole kylkiä sisäänkään potkia niin kuosi jonka auto tulee saamaan, tulee oleman sellainen jota ei tarvia joka kohdassa stressi perseessä varoa.
Autoa varmastikkin tullaan "modernisoimaan" käytännöllisyyden nimissä jonkin verran.
Eli voisin sanoa näissä merkeissä, ja sen että olen lähes parimetrinen heppu, niin kattoa
ei lasketa eikä satavarmasti madalleta tonttiinkaan koska sitten jää mökkireissut ja hiekkatiet ajamatta.
Idea englanniksi; function, not form.

Syksyn mittaa pyörähti projekti vaihtoehtoina myös pari kpl lähes museo kuntoista yksilöä jotka sitten suunnitellun projektin luonteen vuoksi myös sivuutin, tämä yksilö sopii suunnitelmiin paljon paremmin alkuperäisyyden puutteen vuoksi.
-Kehtaa ja uskaltaa paljon mieluummin jatkojalostaa (jonkun mielestä kai raiskata) kuin sellaista jota suorastaa olisi häpeä muutoin rakennella kuin entisöidä.
Ja tää ikkunamalli takapenkillä oli juurikin nimeomaan se joka oli hakusessa koska aikavarmasti autolla tullaan kyydihtemää muitakin perseitä kuin pelkästään omaani

Mutta tosiaan nämä nyt ovat vain alkuun tämmöisiä suunnitelmia ja alustavia ajatuksia eikä mitään ole lopullisesti lukkoon lyötykkään.
Ensviikonloppuna tulee taas lisää kuvia sun muuta materiaalia kun pääsee taas jatkamaan väsäämistä!
Näillä näkymin ja tietämin tässä menee pari kolme viikonloppua lisää ennenkuin uskaltaudun leimaa hakemaan

ps. kuvagallerian kakkossivulta löytyy ehdottomasti se pahin ruoste & vika kohta minkä korjausta saa kotvan pohtia että miten.