Tällänen -94 vm Italofarkku tuli ostettua tuossa syksystä. 295tkm mittarissa, ja vihkonen täynnä auto-ilveksen kuittia.
Auton tilanteesta en osaa sanoa, että onko tämä projekti vai käyttöauto. Varmaan jotain noiden välimaastosta

Alkuperäisiä suunnitelmia, ja suuria suunnitelmia

:
-
Vilkut ja etuvalot tummapohjaisiksi- Keulaan jotain lippaa (EI ÄRRÄN PUSKURIA)
- Kesävanteiksi jotkut volvon kivat OEM:t (EI ÄRRIÄ!) tai muut massasta erottuvat
- V70 Takavalot, tai hipistelyä alkuperäisille
-
Maskille uutta ilmettä. (Myöhemmin xc-maski)
-
Lediä auton joka kolkkaan !-
Tarraa, kun tarrat on kivoja !- Vaihdevälin lyhennin
- Autoa matalemmaksi
- Jalopuut hus pois kojelaudasta
- Tuulilasin reunalistoille teippiä/maalia
-
Lastu- Ahdinpäivitystä
- 3"dp +
loppuhormiSuunnitelmat on suuria, ja nälkä kasvaa syödessä. Toteutetaan kaikki mitä voidaan, mutta ärrälookkia tästä ei ole tulossa

Ja sitten ostokuntohan oli tämä:

Mitään varsinaisia vikoja ei tullut havaittua lukuunottamatta moniurahihnan kiristimen kevyttä kolkotusta, ja että joku edellinen remonttireiska oli unohtanut laittaa konepellin kiinni korjausten jälkeen, ja konepellin saranathan siinä sitten on taittunut. Eipä tosin pieni irvistys haittaa, vaan parempi olisi kun ei irvistäisi ollenkaan.. Ja olihan siihen jotkut tuninkivalot joku laittanut..
Talvikuosi dracoilla:

Kyllä se kevät sieltä tulee

ps. Kiitos "laadusta" Samsungin galaxy s advancelle..

Etuvilkuille piti tehdä ensimmäisenä tummennus operaatio,
ja kevään koittaessa etuvalot kokee saman käsittelyn.
Davebartonilta tuli linssatut hirvet kaariin, ja maskiin carbon pohjainen merkki, vaan maskista ei ole kuvaa tullut otettua..

Joutessani tekaisin uuden ylemmän ahtoputken, jotta saisi siintä letkulähdön.

Ja nyt konehuoneen yleiskuva on tässä. n.1b löytyy ahtopaineita, ja yksimäntäinen säädettävä dumppi toimii kuten pitää, eikä edes lyö pahemmin putkeen.

Ja tätähän sitten tullaan päivittelemään sitämukaa, kun autolle tulee jotain tehtyä
