Kannet harvemmin halkeaa, mutta kun koneella on pituutta "lähemmäs" metri ja höyläpenkiksikin kutsuttu

, niin näillä on pahana tapana pullauttaa kannentiiviste ulos, niin että vedet vuotaa pakopuolelta tai öljyä vuotaa kannen takapäästä.
Kannen pultit ovat 14mm kannalla, ja istuvat kovaa kiinni ja ovat pitkät. Momentit muistaakseni 20-35-60Nm + 90º + 90º, eli 5:ssä etapissa kiristetään.
Pahvin vaihto ei ole mitään ydinfysiikkaa, venttiilikannen kanssa vaan varovasti kun kiinnittää takaisin, eli about 15-20 pulttia kiinni ja sitten pikkuhiljaa vetää kiinni TASAISESTI KAIKKIA, ettei mene jengat kannesta tai katkea pultit. Sitten loput pultit. Tottakai parempi jos jaksaa kaikki 56 pulttia vetää hitaasti kiinni, mutta kenelläkään tuskin riittää kärsivällisyys siihen?

Pakosarjat täytyy irrottaa kannesta (12 pulttia), ylävesiletku, bensaputket bensakiskosta, muutama alipaineletku, imuilmaletkut jne pientä (ohjaustehostinta jne apulaitteita EI TARTTE irrottaa!), imusarja joko kannesta tai sitten imusarjan ja kannen laipan väliset kumipalkeet (palkeet kandee vaihtaa samalla, hapertuvat ajan mittaan -> imuvuoto->epätasainen käynti)... ja tottakai jakohihna irrottaa kans ja syylarin irrotus antaa lisää tilaa, tosin ei ole pakko, pelkkä jäähdytystuuletin rittää 2kpl torx ruuveja yläreunassa ni helpottaa.