Moottori on vanhempaan vuosikertaa eli virranjakaja löytyy vielä kannen päästä. Ainakin tämänhetkinen haave olisi käyttää alkuperäistä moottorinohjausta ja virranjakajaa.
Lämmityslaitteen kotelo ei sovi ilman muutoksia

Vaikka kesäauto onkin kyseessä, lämmityslaite (tai ainakin huurteenpoisto) taitaa olla välttämätön katsastuksessa.
Teurastin orkkis lämppärikotelon ja löysin myös toisen, melko lahonneen, kotelon. Näistä yhdistelemällä syntyi kaikkien sätösten äiti, eli custom made lämppärikotelo. Tästä ei varmasti jää lapsille kehuttavaa, sen näköinen viritelmä tuli


Sisälle tuli jonkun pikku Mazdan kenno. Samalla piti deletoida tilanahtauden takia ilmaläppä jalkatilaan, eli lämmintä ilmaa saa vain tuulilasille
maali pinnassa ja kenno paikoillaan

Yleiskuva konehuoneesta. Tyhjäkäyntimoottorin paikka näytti hoopolta, sen paikka tulee vielä muuttumaan
