Itse tilasin molemmat lambdat Ebaystä. Molemmat ( etu ja taka lambda) maksoi kotiin kannettuna 220eur. Alkuperäisiä Bosch antureita olivat. Keltaisessa Boschin laatikossa. Lambdoissa oli sitä paitsi stansattuna Volvon-varaosanumerokin.
Itsella on tuo turbo versio joten siitä mikä lambda siellä on niin en sano mitään. Ei minullekkaan täällä siihen vastattu joten otin lambdan irti, katsoin numeron, vanha takas, uusi tilaukseen, kului viikko, kuriiri soitti, paketti kädessä, uusi paikoilleen, vika valo sammui ja on pysynyt sammuksissa.
Jos haluaa päästä helpolla niin lopettaa ihmettely ja hommaa sen orkkis lambdan siniseltä ja vaikka vaihtaa sen siellä.
Maksaa enempi mutta...
Jos haluaa säästää rahaa niin näkee itse vähän vaivaa, tilaa osan ulkomailta, vaihdattaa missä vaihdattaa.
Näin itse tein.
Omassa tapauksessa säästin yli 50% eli rahassa yli 300eur. Mutta vaihdoin varmuuden vuoksi sen toisenkin lambdan... ettei tartte 6kk päästä olla vaihtamassa sitä toista. Kokonaistaloudellisesti edullisempaa kun tuota autoa olen kumminkin pitämässä vielä tovin.