Tuliskos tonne liittimelle edes virtaa jos sieltä sulake olisi mennyt?
Ei toi kytkekaavio kerro miulle yhtään mitään, virtalukon tunnistin 
Jos siis mittasit johdon päästä, etkä laturin liittimistä, niin ei sinne jännitettä tulisi jos tuo sulake olisi palanut.
Olin vaan epätietoinen siitä mittasitko johdon päästä vai laturin päästä?
Jos mittasit johdon päästä, niin voidaan päätellä, että vika on laturin päässä. Tosin sitten jää vielä sellainen mahdollisuus, että lamppupiirin resistanssi on kasvanut huonojen liitosten johdosta. Jännite tulee kyllä normaalisti, mutta mikäli resistanssia on piirissä liikaa niin lamppu ei sitten sytykään.
En löydä netistä 1997 70:n kytkiksiä mutta 1998 mallissa näyttää lampun rinnalla olevan vastus.
http://www.volvowiringdiagrams.com/volvo/S70%20V70%20C70%20Wiring%20Diagrams/TP3932202%201998%20S70%20V70%20C70%20Coupe%20Wiring%20Diagrams.pdfTuon vastuksen tarkoitus lienee se, että jo merkkilamppu palaa, niin latauspiiri silti toimii ainakin jotenkin.
Voi olla että autossasi on tuollainen myös.
Kokeile se lamppu vielä jossain toisessakin kohtaa mittaristoa, tietää sitten että varmaan on ehjä lamppu.
Piirikaaviossa
G = generaattori = laturi
10/87 = latauksen merkkilamppu
Tuo mittarin sisäinen sulake on kyllä muillekin mittariston lampuille, eli jos se olisi palanut ei sielllä muutkaan lamput toimisi.
Tuo laturin toinen pikku piuha menee ECU:lle.