Paljon melua tyhjästä, eli lasikuitupulkka ja opinnäyte yms sekoilut on tälläerää tekosyitä ettei oo kerenny tekeen juur mitään. Tai no, tulihan Seiskaan laiteltua immuremonttia ja muuta pientä sipistelyä, mutta tähän eio juur tapahtunu. Vaan nytpä tapahtu! Tuli meinan paketti oikeen Ameriiikan Yhtysvalloista. Sisälsi uuden punaisen istuinverhouksen ja cruisen alipainekellon. Verhous oli tottakai väärää sävyä(hieman viininpunainen), mutta menkööt nyt kun on muuten priima. Cruise herkis toimimaan ehjällä alipainekellolla ja verhous vaihtui, samalla nappasin kuskinpenkistä taljan poies ja tein nurkista löytyneistä lämmitinelementeistä laajennetun persgrillin kuskinpenkkiin niin ei jäädy persus nuissa materiaalivammasissa penkeissä.
Tätä autoa on myös nykyään madallettu! Eli penkinverhouksen yhteydessä suoritin pientä rälläkkäkustomointia ja sipasin penkin rungosta taemmat korkeudensäätöhahlot irti ja hitsasin ne niin alas kun penkin saa ilman että istuimen runko käy kiskoon kiinni, vähän jokatoista osaa joutu vähän viilaamaan tai muuttelemaan mokoman takia. Perhana oliskohan 25mm saanu madallusta tuolla, ja kyl siinä tais kolme tunteroista vierähtää kun penkin purki atomeihin, laikko, mittaili, laikko, mittaili, hitsas vinoon, laikko ja hitsas kunnolla ja hio saumat ja maalas muokatut osat. Tuli myös löydettyä kaikkea jännää kiskoista, ja 9kpl jenkkimaan rahoja penkin alta. Nyt ei juurikaan ota hiukset kii kattoon ajellessa, täytynee tyytyä tuohon kun seuraava muutos olis tuoda penkin korikiinnikkeitä alaspäin ja siihen en ihan heti tainnu lähteä

Ainiin, onneks myös akku heitti täysin veivinsä, ja sitten vielä Seiskastakin kuoli patteri heti perään. Nyt tässä on sitten dyykattu aika lailla huono patteri ja Seiskassa vähän parempi. Tars hakea siihen uus ja nostaa se kohtalainen tähän...