Axu85:lle vielä: Yritettiinkö suuttimiasi puhdistaa (katso viestin lopussa lihavoitu teksti).
Samuraille: haitariletku ja letkun klemmarit on kunnossa.
Justukselle: Alapää on periaatteessa juuri noin paitsi, että merkit näkyvät huonommin, kun autossani ei ole hydraulista kiristintä, vaan se on jousikiristimellinen malli.
Kyllä minä muistaakseni kiristin nokkapyörien pultit vasta nokkahihnan kiinnityksen jälkeen. Ja vasta sitten ihan lopuksi irrotin kampiakselin ja nokka-akseleiden lukitustyökalut.
Mutta kun nyt kysyit niin pukkasi epäilys päälle -. Mutta jos vaihdan vielä öljynerottimen ja siitä lähtevät letkut, silloin panen lukitustyökalut uudestaan paikoilleen – löysään hihnapyörien pultteja ja katson asettuuko merkkeihin.
Ikävä kyllä, pääsen tähän hommaan vasta tulevana viikonloppuna.
I-A-T:lle: Hieman aikaisemmin Elk kertoi, ettei B5252S moottorissa käytetyssä Fenix ohjausjärjestelmässä ole lainkaan ilmanmassamittaria eli IMM:ää.
Liikaa systeemi bensaa työntää, kun täyttöilma ei riitä palamiseen, vaan noin kamalasti jättää nokea.
Asiaan liittyen aloitin toisen aiheen koskien ruiskusuutinten puhdistusta, nimella ”Ruiskusuuttimien puhdistus”, aihe on tässä samassa ” 850, V/S70 jne.”-osiossa