Se on se lämmitettävä huohotuksen venttiili, siksi siihen sähkötkin tulee, lämpiää aina kun virrat päällä. Kampeamalla se irtoaa imuputkesta, sinuna ottaisin sen putken pois sieltä, eihän siihen montaa minuuttia mene, ellei joku neropatti ole kiristänyt turbon kaulalta sitä klemmaria alakautta...
epe:lle
Tuli mieleen että jospa se turbo ei ole prakannutkaan, koskapa se liekkirengas on pettäny, pääsee sitä nestettä koneeseen varmaankin myös kun moottori ei käy. Osa siitä päässee myös kampikammioon, nestehän menee tosi paljon pienemmistä raoista kuin esim. öljy. Siitäpä sitten huohotuksen mukana joutuu sinne imupuolelle ja loppu on historiaa... Glykoli kun on huonoa haihtumaan, vesi vain häipyy seoksesta pois.
Tämä nyt vain tällainen mieleenjuolahtanut mahdollisuus.
