0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Jaa millanen homma se laakerin vaihto? Toinen vaihtoehtohan on hiilet jotka ei mitenkään mahdottomat ole nekään vaihtaa.Nyt on itse asiassa ulina loppunut. Vaan ei oikein uskaltaisi olla remppaamatta, tiedä yhtään milloin ja mihin ton kanssa jää tien päälle.
No nyt on laturi vaihdettu ja ainakin ulina loppui, eli ilmeisesti meni diagnoosi oikein. Autokeskuksen varaosamyyjä sanoi että pitäisi "koodata" uusiksi laturin vaihdon jälkeen. Mahtaako pitää paikkansa? Ei ainakaan mitään herjaile nytkään.
heh.. ite kirjottelin tähän topikkiin huvikseen mutta nyt on sitten vissiin itellä sama vika päällä.Ujellusta konehuoneesta, jos laittaa kaikki sähkölaitteet päälle niin satunnaisesti kytkimen pohjaan painamisen yhteydessä auto sammuu.. selvästikki joku jarruttaa. Hihna näyttää myös ottaneen siipeensä. Ajon jälkeen laturi on aivan tulikuuma. Vielä toistaiseksi ei ole vikavaloja syttynyt.. 1.8 bensa laite kyseessä. Onko kukaan vaihtanut itse laturia durateciin? Onko paha rasti?Löysin vielä videon tuosta kierrosten tippumisesta.http://www.youtube.com/watch?v=SmJ4mU0pl5EVoiko laturi jarruttaa noin paljon että kierrokset tippuu?jos siinä laturissa laakeri jumittaa ni se ei sillon varmaan lataakkaan enää ihan täysillä....sillon voi kierroksetki laskea ku ei sähköä riitä kunnolla...mittaa yleismittarilla akun navoista paljonko se lataa....
Käykös tähän V50 2.0d:hen Denson 150a laturin tilalle Boschin tekele? Auto seisoo pihassa ja odottelee uutta laturia. Ulisee kierrosten mukaan ja haisee palaneelle eikä lataa, 92tkm autolla ajettu ...viikonloppuna broidin pitäis vaihtaa se