0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
iskarien vaihto ei millään tapaa vaikuta pyöräkulmiin. eihän säätöihin edes kosketa. mielestäni rahastusta koko nelipyörä tarkastus, jos ei autolla ole törmätty mihinkään.
Iskarin alapäässä on jonkin verran säätövaraa camberille.Iskari on alapäästä kahdella pultilla kiinni, kun pultit avaa, muuttuu camber heti.
tuo camperi mitä siinä pultin välyksissä muuttuu lienee ns. optista onaniaa, mitä ei huomaa kuin mittareilla. kisapeleistä löytyy säädöt mutta on jo eri juttu.
Takapäähän kun vaihtaa iskarin, niin siinähän ei sitten mikään muutu, ellei iskari ole eri mittainen, kuin vanha.
Joka kulmalle tulee uudet hilut ja kyl käytän suuntauksessa. nyt vaihdatin kaikki raidetangonpäät (uloimmat ja sisemmät) + suuntaus niin työt jäi maksaa 130€ eli ei suuntaus niin hirveitä maksa.