Samppasport  Futurez

DTA 48 Kannattaako hankkia..

  • 42 Vastauksia
  • 16034 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hyvoneju

  • Ex ahdistaja
  • Valvoja
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1143
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #15 : 10.03.2013, 22:28:41 »
Miten olette saanut toimimaan kierroslukumittarin dta:n kanssa?

Boxilta tulee tieto , ainakin tossa S60 versiossa  :o
Recycle Racing # 04
1970 Amazon Eight Valve Only ! Member of B20 +600 KW club
2010 V70 2.4D
Ex:2012 V60 D3  Ex: 2007 S80 2.4D

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2398
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #16 : 11.03.2013, 00:02:15 »
Ei aina ruiskut ja rundarit juttele. Voi tarvita kelan väliin.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6383
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #17 : 11.03.2013, 06:35:18 »
Boxilta tulee tieto , ainakin tossa S60 versiossa  :o

Kuten myös  48:ssa ja P8:ssa.

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #18 : 11.03.2013, 12:55:32 »
Klo 3 kohdassa näyy muutos.
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Onko tämä muutos pakollinen, mikäli käyttää LH2.4 omaa vr-anturia vakiopaikalla ja LH2.4 vakio vetolevyä? Vai saako jäädä koskemattomaksi tuo vakio vetolevy?
Ja jos vastauksen sais DTA:n ja megan tapauksessa kiitos.
citikka

Poissa krisse k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #19 : 11.03.2013, 19:01:02 »
Boxilta tulee tieto , ainakin tossa S60 versiossa  :o

Juu kyllä piuha tulee boxilta. Pitää siis kokeilla sitä kelaa.

Poissa hyvoneju

  • Ex ahdistaja
  • Valvoja
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1143
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #20 : 16.03.2013, 09:42:30 »
Onko tämä muutos pakollinen, mikäli käyttää LH2.4 omaa vr-anturia vakiopaikalla ja LH2.4 vakio vetolevyä? Vai saako jäädä koskemattomaksi tuo vakio vetolevy?
Ja jos vastauksen sais DTA:n ja megan tapauksessa kiitos.

Luulen kyllä että täytyy olla tuo tyhjä kohta (DTA) , muuten varmaan laskee sen yhdeksi hampaaksi  :'(
Recycle Racing # 04
1970 Amazon Eight Valve Only ! Member of B20 +600 KW club
2010 V70 2.4D
Ex:2012 V60 D3  Ex: 2007 S80 2.4D

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #21 : 16.03.2013, 10:23:28 »
Luulen kyllä että täytyy olla tuo tyhjä kohta (DTA) , muuten varmaan laskee sen yhdeksi hampaaksi  :'(

Ok. Megassa varmaan sama juttu?
citikka

Poissa krisse k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #22 : 26.08.2013, 22:30:28 »
Lisääkö läppärungot ja tonniset suuttimet miten paljon vaikeusastetta DTA 48 säätöön?
Tuntuu vaan heittävän pirun helposti laidasta laitaan afr.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6383
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #23 : 27.08.2013, 21:04:27 »
Lisääkö läppärungot ja tonniset suuttimet miten paljon vaikeusastetta DTA 48 säätöön?
Tuntuu vaan heittävän pirun helposti laidasta laitaan afr.

Onhan tuo varmasti aika haastava yhdistelmä, kun on noinkin isot suuttimet.

Onko sulla bensakartta kaasu/kierrosluku pohjainen, vai onko alipaineen mukaan säätyvä? Läppärungoilla on syytä olla kaasun asennon mukaan muuttuva, koska alipaine muuttuu niin nopeasti ja paljon verrattuna yhdellä läpällä olevaan imusarjaan.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2398
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #24 : 28.08.2013, 08:18:13 »
Alipainelinjaan voi laittaa kuristusreiän ja käyttää vaikkapa bensansuodatinta vaimentimena. Voi toimia paremmin jopa sillai että sen filsun laittaa T-haaralla kiinni paineletkuun. Toinen pääty tietty tulpataan.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa krisse k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #25 : 28.08.2013, 17:47:04 »
Tällä hetkellä alipaine... Voiko turbon kanssa käyttää tuota kaasun asennon mukaan säätöä? tai siis kannattaako? Bensan suodatin mulla on mapin letkun välissä, mutta se on tosi pieni.
Pitää myös kokeilla tuota haaroitus juttua.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6383
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #26 : 28.08.2013, 19:06:38 »
Mulla on muutamasta DTA:sta kokemusta ja kaikki on aina säädetty kaasun/kierrosluvun mukaan. Toimii tosi hienosti turbomoottorissakin, mutta huomaa hyvin, että isommilla suuttimilla säätäminen on paljon haasteellisempaa.

Poissa krisse k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #27 : 29.08.2013, 22:12:53 »
No niin alko olla järkeä säätämisessä kaasu/kierrosluku kartalla. Ehdin vähän kokeilla. Kiitoksia neuvoista  :)

Poissa krisse k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #28 : 31.08.2013, 13:50:47 »
Taidan kokeilla seuraavaksi pienempiä suuttimia, jotenkin tuntuu et noissa 1000cc msd suuttimissa on jotain häikkää...

Poissa krisse k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #29 : 01.09.2013, 20:35:29 »
Englanti kääntyy niin huonosti etten löydä dead timea noille msd tonnisille?

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo