0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Miten olette saanut toimimaan kierroslukumittarin dta:n kanssa?
Boxilta tulee tieto , ainakin tossa S60 versiossa
Klo 3 kohdassa näyy muutos.(Kuva poistettu lainauksesta.)
Onko tämä muutos pakollinen, mikäli käyttää LH2.4 omaa vr-anturia vakiopaikalla ja LH2.4 vakio vetolevyä? Vai saako jäädä koskemattomaksi tuo vakio vetolevy?Ja jos vastauksen sais DTA:n ja megan tapauksessa kiitos.
Luulen kyllä että täytyy olla tuo tyhjä kohta (DTA) , muuten varmaan laskee sen yhdeksi hampaaksi
Lisääkö läppärungot ja tonniset suuttimet miten paljon vaikeusastetta DTA 48 säätöön? Tuntuu vaan heittävän pirun helposti laidasta laitaan afr.