Niin, tuollanen palikka (solenoidi oikealla puolella, peräpuolelta katsottuna) olisi odottelemassa autoon kiinnipääsyä. Mutta ensin pitäisi jotenkin tutkia lootan kunto ja toimivuus. Ei ole noista loikkareista sitten minkäänlaista kokemusta vielä, niin sormi suussa tässä ollaan.
Esitteitä ja kaikenmaailman prosuureja on luettu, mutta tiedän että täällä on kavereita jotka tietää suoraan kertoa mitä tehdä ja mistä tutkia, ja mitä tarvitsee uusia niin kuuntelen mielellään kallisarvoisia vinkkejä

Varaosia ja muita varmasti tarvitsee, tiivisteitä.. jne? Ja kaiken vastaavan varmaan kannattaakin vaihtaa uusiin.
Ihan uteliaisuutta vielä, että tuo ilmeisesti on tuo D-malli, onko se heikompi kuin J-malli. Amukkaan menossa jossa kuitenkin piristetty kone, kestääkö se siellä. Tiedossa on myös että käytetään vaan nelos vaihteen kanssa. Tuota vaan tuumin että kuormittuuko loikkariyksikkö sillon kun ykkösellä tai kakkosella vaikka kiihdyttää vähän rajummin.
Niin se vielä että toimintakuntoisena se on myyjän mukaan ollut sillon kun ko. auto on liikkunut.