niin elikkä diesel auton maksut/vuosi= perusvero,käyttövoimavero(eli dieselvero),pakollinen liikenne vakuutus.+ sitten kasko mikä on vapaaehtoinen mutta nuo edellämainitut ovat pakollisia.
unohtuiko tuosta mitään? 
ja bensiini autossa taas sitten perusvero,pakollinen liikennevakuutus+ vapaaehtoinen kasko.
olenko nyt oikeilla jäljillä 
mietin vain tätä dieseliä sen takia kun kaikki diesel volvot mitä olen ajanut menevät kuin unelma S*kyllä tuolta sivulta vähän apua oli kiitos vain linkistä :hello:
no ei ne huhut sitten ihan p***a puhetta ollut 
Niin kyllähän se pitää paikkansa vieläkin tuon dieselveron osalta että se on vain kateusvero.

Kaskot mielestäni taasen ovat enemmänkin hyvin tuoreiden autojen juttu. Yksi hyödyllisimmistä kaskoista kuitenkin mun mielestä on autopalvelu. Se säästää ainakin palelemiselta ja pääsee perille jos matka toppaa.
Itse kun vaihdoin manuaali-dieselistä automaattivaihteistolliseen dieseliin niin aikalailla arvomaailma muuttui. Auton ei tarvitse olla kallis, kunhan se vain on huoleton ajettava.

Kolme asiaa joissa ei siis kannata miehen tinkiä vaan panostaa laatuun; auto, nainen sekä ruoka.