No nyt oli haku-toiminnosta hyötyä!

Eli siis juuri tuo "tanko" mikä on tuossa sähkömoottorissa kiinni, niin sen toinen pää on irti ja se roikkuu siitä sähkömoottorista.
Mihin se pitää lykätä kiinni? Ja onko sillä merkitys hyytymiseen ja vikakoodeihin?
Torquella luettu koodit, voiko toi tankohässäkkä aiheuttaa seuraavia vikakoodeja:
P0404 Powertrain - Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Performance
P2080 Powertrain - Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Performance bank1 Sensor1
P0101 Powertrain - Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P2015 Powertrain - Intake Manf Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Performance bank1
Vai mistä noi oikeesti vois tulla?
Ja autona juuri tuo sama kuin otsikossa, V70 2.4D -08 Aut.
Edit:
Löysin siis tuon tangon kiinnityskohdan läppäakselin päästä. Eihän sitä tankoa sinne enää kiinni meinaa saada... vedin käsin läppäakselin auki asentoon ja auto toimi huomattavasti paremmin korkeammissa nopeuksissa. Onko tuosta haittaa jos sen jumittaa kokonaan auki asentoon? Jättäisi siis sen tangon kokonaan laittamatta ja sähkömoottori saisi elää ihan omaa elämäänsä ..