Taas on ollut hikisiä tallipäiviä.Vaihdelaatikon kanssa oli pientä ongelmaa kun ei meinannut sopia adapteriinsa. Ongelmaksi paljastui todennäköisesti väärä laippa. Onneksi kaksi ylintä pulttia sopi paikkaansa ja alas voi porata uudet reijät. Jotta laatikon keskitys saatiin varmistetuksi ennen uusien reikien poraamista piti valmistaa keskitys työkalu.

Tämmönen siitä sit tuli.

Paikallaan.
muutakin pientä on saatu aikaiseksi hitaasti mutta varmasti.

Perä odottamassa vanhojen korvien poistoa ja puhallusta.

Varapyörän kotelo sai kyytiä ja uutta peltiä tilalle. Pohjapalkki piti myös jatkaa.

Linjabiilissä tuli uusi kansi. Pakokanavia hiukan käsitelty ja kolmikulma seetit työstetty. Nokkaa ja ajoa vaille siis valmis.

Tuon verran on peltiä poistettu tässä vaiheessa. Peltityöt alkaa olla jo loppusuoralla. Laatikon kun saan kunnolla lohkoon kiinni ja nostetuksi paikalleen, voidaan kardaanitunnelia suurentaa zf:n kokoiseksi.
Jos jollain sattuu nurkista löytymään seuraavia kikkareita niin voisin ostaa pois.
-virranjakajan reijän peitelevy
-bensapumpun reijän peitelevy
-vinokone-->amazon koneenkorvat