Moro!
Eli semmosta kun kuskinpuoleinen ikkuna pamahti oven sisään ja särkyi osittain, yritin hölmönä tietysti nostaa sitä ja tottakai ku se on siellä vituillaan niin eihän se ylös tullut. No tämän jälkeen käytin ihan huoltamolla että nostaisivat sen ikkunan paikalleen ihan särkyneenä että voi sit rauhassa miettiä korjausta, sanoivat samalla että ikkunanostinkoneisto on paskana ja kuulemma pitäisi vaihtaa. Tuli vaan mieleen semmonen että yrittävätkö kusettaa kun kyllähän se moottori jollakin tavalla ainakin toimi kun yritti työntää ikkunaa ylös (Muistan että joskus ikkunaa avattaessa/suljettaessa ikkunaa piti avittaa kädellä kun jossain liikkumiskohdassa tuntui että hidastui ihankuin jumittaisi johonkin osaan). Olen tässä tutkinut asiaa ja ajattelin purkaamolta ostaa käytetyn lasin niin sitten mietin sitä ikkunanostin sarjaa kannattaisiko se hommata myös samalla vai kusetettiinko taas hölmöö huoltamolla ja sanottiin että pitäs uusia koko ikkunanostin sarja, oon vaan jostain lukenu että jotkut liukusatulat aika yleinen ongelma että auttaisiko niiden vaihto? Entä mitä sanotte onko kuinka haastava tai voiko autoa vahingoittaa jos itse vaihtaa ne? Onko kovin haastava homma, tarviiko esim juotoksia tai jotain?
Kiitos paljon etukäteen avusta!