0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Jos lähtee käyntiin käy hetken ja sammuu joko heti tai kaasun polkaisuun.
Kylmänä kun lyöt käyntiin niin käy hetken ja sammuu, ja ei lähde kohta enää käyntiin?Suuttimille ei tule siis ohjausta, kone käy kylmänä kylmäkäynnistyssuuttimen startin aikana ruiskuttamalla polttoaineella. Suuttimien ohjauksen puutokseen todennäköisin syy taitaa olla suutinrele ja sen jälkeen se suuttimien tehopääte.... Kokeilepa tätä polttimokikkaa:http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=945.msg17872#msg17872
ET-malleissa tuo rele on joko kuskinpuolen iskaritornin kupeessa tai kuskinpuolen lokarin sisäseinässä.ET:ssä ei ole ledilootaa vikadiagnoosiin lainkaan.(Motronic ruisku, Lh-2.4:ssä tuo loota on. F-sarjan koneet.)ed. Edelleen, mittaa siitä immusta ne arvot...