uusi säädin laitettu ja pelittää(olin sokea). tein loput hommat leimalle ja auto toimi kunnes..... tyhjäkäynniltä sammui kuin seinään. ajattelin bensan olevan loppu kun suodatin kipossa ei ollut mitään. imin imurilla tankin suusta tuli bensaa ja putkesta imin imurilla. noh pärähti käymään. kävin taas lyhyellä koelenkillä ja annoin käydä pihalla, huomasin öljyläikän auton alla. näyttäs kampuran stefa vuotaa aika pahasti, roiski öljyä pitkin konehuonetta. noh putsasin jarruputsilla ja käytin taas pitkänaikaa että tuleeko varmasti stefalta, noh öljyä ei ilmennyt 10min käytön jälkeen joten olin iloinen, sammutin auton ja rupesin säätämään valoja. sen kun sain tehtyä niin auto ei enään edes lupaillut käymään lähtemisestä.. ajattelin että on kaasarissa roska kun noilla kuravesillä olen käytellyt, annoin paineilmaa bensantuloreijästä ja yritin käymään. ei onnistu.. tulppa ei saanut kipinää. virranjakaja auki, ja startatessa kärjet oli jatkuvasti kiinni! kärjet aukastiin perstuntumalla ja lähti pöriseen kolmella tulpalla, tässä vaiheessa startti pyöritti todella epätasaisesti ja hitaasti (oli buusterissa kiinni) noh ajattelin että ehkä startti vain ylikuumeni mutta kyllä sitä kesti paljaalla kädellä koskea.. no kaikki vehkeet kiinni ja ei lähtenny. sen siaan savua rupesi hieman nousemaan konehuoneesta! se tuli öljyntäyttökorkin välistä ja starttailtiin sitten ilman korkkia ja lähti käymään, korkki kiinni ja ihmeteltiin. tyhjäkäynnillä kävi tosi epätasaisesti melkein kuin kolmella muttei ihan, kierroksia otti hyvin, jos tyhjäkäyntiä ei auttanut välillä niin sammui.

eli kysymykset tiivistettynä:
-onko kampuranstefan vaihto muutakun kampuran siimapyörä irti ja uus lätkästä tilalle?
-mistä johtuu että kärjet jäi kiinni?
JA HUOMENA PITI LEIMALLE MENNÄ!