Elikkäs vm.95 peli kyseessä 2,5 moottorilla. 406 tkm mittarissa mistä viimeiset reilut 30tkm suht "reilua" ajoa ja auto onkin alkanut osoittamaan väsymyksen merkkejä tuttuun tapaan kovalla huohotuksella ja jäähdytysnesteen syönnillä, nyt viimeisimpänä hävinneet vähäisetkin vedot varmaan alle puoleen.
Mistä korvaava moottori tilalle, mieluiten 204hv 3.litran, tuntuuvat olevan kivenalla. tämä olisi helppo koska sais leimattua ilman mitään taisteluja, ei puhuisi että olisi konetta vaihdettu isompaan.
Sitten vaihtoehto 2 olisi ajatusleikkinä 850 t5 ( ehkä jopa s80 t6 ), saako leimattua, miten, millä osilla? Miten mahtaisi käydä johtosarjat tms. mitä kaikkea pitäisi vaihtaa?
Jos joku asiaan hiukan enempi tutustunut kertoisi vähän suuntia onko tuohon aahdetun koneen vaihtamista vaparin tilalle mitään toivoa kohtuullisella työllä / sotimisella leimalla? Aikasemmin nähnyt jonkun keskustelun aiheesta muttei löytynyt haulla, hyviä vastauksia / tietoa otetaan mielellään vastaan.