ja kaikkein hauskinta, kun itse k1 katsastajan tekninenjohtaja löytynee suvusta jolta asiaa harrastusmielessä kyselin, että jos alkaa vapari konetta turbottamaan/vaihtamaan koko koneen..
Niin kun auto on vähäpäästöinen, turbo luvat yms muut saat kyllä maahantuojalta, ja sitten se kaikkein isoin mutta: joudut käyttämään auton testeissä, jossa todistetaan että auto säilyy vähäpäästöisenä, ja testi siis perus päästötesti, mutta todistus jonka siitä saa, ei ole enään ihan perusduunarin yhden eikä välttämättä kahdenkaan kuukaudenpalkka.. puhutaan siis jo tuhansista euroista. Joten jos turbottelu yms muu laittelu innostaa, homma eivähäpäästöinen vempele ja rakenna siitä.. muuten tulee halvemmaksi, helpommaksi, mukavemmaksi, siistimmäksi; ostaa turbo versio suoraan
ja tästä kaikesta sitten kiittäkäämme aina niin rakasta EUta
