Futurez  Kulkukoira

2007 V70 D5 Classic Geartronic etuiskareiden vaihto

• 3 Vastauksia
  • 1523 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

jamppa77

• Vieras
Eli alkaa olemaan mehut etuiskareista melko vähänä ja uudet olisi tilauksen alla.
SACHS iskarit olisi tulossa eteen kun taakse jo sellaiset vaihdoin, mutta sitten nuo muut osat.
Pölysuojakumit, pohjauskumit, yläpäänlaakeri ja jouset ja mitä muuta.
Eli onko kellään tietoa paljonko nuo muut paitsi iskarit kustantaa volvolla, tietenkin minulle kelpaa tarvikkeenakin mutta kannattaako suosia jotain tiettyä merkkiä tarvikkeina ettei heti ole rikki.
Laittakaas infoa ja neuvoja.

Poissa Masked Jackal

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
Vs: 2007 V70 D5 Classic Geartronic etuiskareiden vaihto
« Vastaus #1 : 13.05.2013, 18:27:25 »
Itse en sinuna uusisi muuta kuin ne iskarit, yläpään kumit (jousenistukat) ja jos haluaa hifistellä niin ne jouseneristeet kans. Niiden sijasta kävisi kyllä joku sitkeä letkukin minkä vääntäis jousen alapäähän ekalle puolelle kierrokselle. Muu on todennäköisesti enempi ja vähempi rahan haaskuuta.
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

jamppa77

• Vieras
« Vastaus #2 : 13.05.2013, 20:34:46 »
Itse en sinuna uusisi muuta kuin ne iskarit, yläpään kumit (jousenistukat) ja jos haluaa hifistellä niin ne jouseneristeet kans. Niiden sijasta kävisi kyllä joku sitkeä letkukin minkä vääntäis jousen alapäähän ekalle puolelle kierrokselle. Muu on todennäköisesti enempi ja vähempi rahan haaskuuta.
Ok, voisihan tuossa olla ideaa että ei ihan kaikkea vaihda. Ne pölysuojat nyt ainakin menee uusiksi kun on jo reikiä ja jousien alapäähän uudet kumit joko letkua tai uudet ja tietenkin sinne yläpäähän ne kummit.
Jousia kyllä mietin kans, mutta oliskohan nuo kuitenkin ihan käypäiset vielä.

Poissa Masked Jackal

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 14.05.2013, 06:38:16 »
Tietysti kaikki rikkinäinen pitää uusia. Jousia ei näin uusista (2007?) ole muistaakseni katkeillut joten itse en näkisi syytä siihen.
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

Samppasport  Futurez