Nyt perän kardaanilaippa vahvistettu vielä toistamiseen, ettei varmana hajoa, nyt jos jotain hajoaa ni pultit katkeaa tai jotain järeämpää vääntyy.

Laitoin 6mm tavarasta kolmioita 6kpl tukemaan perän laippaa takapuolelta, eli pulttien välistä, siitä mistä se on murtunut kahdesti. Hermot ei enää vaan riittänyt linjata laippojen heittoja tänään.

Ongelmahan tossa on kuten sanottua että mun laipat on liian heikkoa tekoa, eli perän laippa on "T" muotoinen, kun ideaali olisi "Y" muotoinen joka tukee reunoilta ja leveämmältä eikä vaan keskeltä.
Tuo BMW orkkis laippahan on tarkoitettu vaan pyörivän vääntömomentin siirtämiseen, ja siihen että se kestää about 10kg kardaanin roikkumisen. Se hajoaa kun siihen yritetään siirtää momenttia jolla perä vääntää laatikkoa vasten, kun siellä ei ole mitään joustavaa välissä.
Corvette C5 voimansiirto olis kyl se helpoin tie, sais vaan vetarit sovitettua sille, koko taka-akselia ei taida saada vaihtaa.
1600$ olis Ebayssa myynnissä koko C5 6vaihteinen manuaali voimansiirto kardaaneineen, perineen laatikoineen ja taka-akseleineen.
http://www.ebay.com/itm/Corvette-Original-C5-6-Speed-Transmission-Torque-Tube-Rear-Suspension-1997-2000-/200774886003?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ACorvette&hash=item2ebf1da273&vxp=mtrOlis ton löytäny heti aluks olisin ostanut. Nyt samoihin osiin palanut ainakin samanverran rahaa, eikä toimi.
