Näin muijana tuo minun tietämys ei ole kauhean häävi tuosta tekniikka puolesta, mutta esittelen nyt muuten tämän autoni.
Olen 2008 vuodesta asti ajellut kyseisellä S80 2.5 volvollani (diesel).. mittarissa siinä silloin oli 406 000 ja nyt siinä on jo noin 505 000. Monihan varmasti pitää minua hulluna kun tuommoista olen alkanut rakentamaan, mutta eikö me tehdä kaikki just mitä halutaan ja mistä halutaan

Kaikkihan lähti siitä kun reilu 1,5 vuotta sitten loppusyksystä olin lähdössä aamulla töihin. Ajattelin vielä että nyt on viimeinen aamu kun kesärenkailla enään uskaltaa ajaa et illalla sit heti talvirenkaat alle. Matka tyssäsi 90 mutkaan mikä oli peili jäässä. Käänsin kyllä rattia mutta ojaan mentiin rytinällä niin että oikea kylki otti osumaa etupuskurista takalokasuojaan asti.
Ainut autoni kun oli niin pakkohan se oli kuntoon laittaa.. kun ei lunastukseenkaan mennyt.
Olin aina haaveillut siitä ,että joku päivä vielä rakennan ihan itse oman "tuning" auton tai ainakin jotain sinnepäin.. No siinä oli tilaisuus sitten alkaa toteuttamaan sitä.
Kun iltaisin menee kotiin ja on lasikuitupölyä joka paikka täynnä niin että tekisi mieli raapia ittensä verille ja viettää enemmän aikaa autonsa kimpussa niin ettei kerkeä käydä kotona kun nukkumassa.. niin voihan sitä varmaan jo silloin sanoa, että itse sen on rakentanut

Kaikki pohjatyöt ja maalaukset on siis ihan omaa käsialaa.

Tässä kuva autosta alkuperäisnä

Ja tämmöinen siitä sitten tuli. Alla Nitron 20" vanteet. Auto on musta, mutta kun siihen auringonsäteet osuu se loistaa viininpunaista/punaista sävyä.
Sisusta on myös kokenut muodonmuutoksen

Alkuperäinen hieno harmaa

Maalattu ja uudestaan verhoiltu sisusta

Rock´n Roll (penkeissä) Never Die ( käsinojassa)
Ja viimeisin päivitys vanteisiin