Autoracing  KL-varaosat

T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?

  • 51 Vastauksia
  • 10443 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TTracing

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
  • Volvoilua Vuodesta 1997
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #15 : 30.06.2013, 11:11:44 »
mulla on yks ylimääränen nokan asennon tunnistin jos haluut koittaa  :hello:
240 GLi ehkä joskus Turbo?

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #16 : 30.06.2013, 18:23:01 »
mulla on yks ylimääränen nokan asennon tunnistin jos haluut koittaa  :hello:

Onko uusi vai ähän käytetty?  :)

Toki olen kiinnostunut jos vika ei löydy ens viikolla tuolta polttoaine puolelta...paljonko vaadit korvausta anturista?  :pomo:
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa TTracing

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
  • Volvoilua Vuodesta 1997
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #17 : 30.06.2013, 18:50:30 »
jotain 225tkm käytetty  :D mutta ehyt kuitenkin joku nimellinen korvaus ihan omantunnon mukaan  8)
240 GLi ehkä joskus Turbo?

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #18 : 01.07.2013, 05:17:05 »
Justiisa  :D pidetään toki mielessä  :)
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #19 : 02.07.2013, 19:48:37 »
Nyt on hankittu polttoainesuodatin ja kampi-akselin asentotunnistin...
Alotellaan noilla ja katottaan mihin homma etenee...  ::)
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #20 : 05.07.2013, 17:58:09 »
Nyt on vaihettu asentotunnistin kampiakselille ja polttoaine suodatin.
Suodatinta ei ollu varmaan ikinä vaihettu,oi melkeen jo rustunu puhki  :idiot2:

Ja kampiakselin asentotunnistinkin näytti melko likaiselta,ei mittailtu vanhaa vaan lyötiin uus paikalleen...pystyykö/kannattaako nuita edes mitenkään mittailla?
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #21 : 07.07.2013, 21:09:25 »
Ja samat oireet jatkuu... :nuhtelu

Seuraavaksi vaihetaan nokka-akselin as.tunnistin ja mootorin lämpötila-anturi...jos se sitte rauhottus... :-\
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #22 : 10.08.2013, 22:53:25 »
Jatketaampas tännekkin...
Eli nyt on vaihettu:kampiakselin-as.tun.,nokkaakselin-as.tun.,moottorinlämpötila-anturi,bensanp. säädin...ja oireet jatkuu.
En keksi enään ku että suuttimet kusee läpi tai jtn sinne päin????

Kun lähtee rykimällä käyntiin ja sammuttaa heti sen jälkeen ja starttaa uudestaan niin täysin noormaalisti lähtee... :idiot2:
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa sendmillion

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 176
  • www.vrcf.fi
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #23 : 11.08.2013, 02:10:47 »
samat oireet oli itellä, ku kannentiiviste vuoti ja paheni pikkuhiljaa...tosin muistaakseni pitkän (päiviä) seisottamisen jälkeen lähti paremmin käyntiin, mut ns. normaalikäytössä sai startata ja kävi 4:llä muutaman sekunnin tai ei lähteny käyntii ees, ku ryki vaan ekalla yrityksellä.

Syökö jäähytinnestettä yhtään?
- Subaru Impreza WRX STI PSE1
- Kawasaki ZX 10
- Kawasaki ZX 11

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #24 : 14.08.2013, 20:48:34 »
Ei kadota nestettä,loppu se oire kun vaihto uuden turbon.
En millään haluais uskoa kannen puoleen...missäs tuomosia suuttimia vois tarkistaa ja koe ponnistaa jos sen talven aikana tekis...? :idiot2:
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

s73

  • Vieras
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #25 : 14.08.2013, 22:10:15 »
Onko tässä minkälaisia releitä moottorin ohjaukselle, esim. Bensapumpulle?
Niitä tutkisin, kuluvia osia nekin. ???
Autosähkökorjaamoista saattaa löytyä testilaitteita suuttimien testaukseen. ??? ???

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #26 : 15.08.2013, 16:41:54 »
Onhan akkusi kunnossa?
Itellä teki tuollaista huonon akun kanssa, lähti rämisten käyntiin huonolla tyhjäkäynnillä ja sitten sammui. Sen jäkeen kun starttas niin lähti normaalisti.
Lähti paremmin, kun sammutti päävalot. Selväkin kun nekin kuormitti laturia het käynnistyksen jälkeen.
Uudella akulla rämähtää ihan eri malliin käyntiin ja laakista.

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #27 : 17.08.2013, 22:17:52 »
Empä ole aatellut asiaa tuollalailla akun kannalta... :(
Täytyy huomena kahtua että lähteekö paremmin käyntiin parkit päällä kuin toisin päin.  :)
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #28 : 18.08.2013, 13:24:55 »
Empä ole aatellut asiaa tuollalailla akun kannalta... :(
Täytyy huomena kahtua että lähteekö paremmin käyntiin parkit päällä kuin toisin päin.  :)

Ota parkitkin pois

Poissa Masked Jackal

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 854
  • www.vrcf.fi
Vs: T-5R Sahuuttaa kylmänä ja rykii...?
« Vastaus #29 : 18.08.2013, 21:57:25 »
Niin, kyllä tilanne voi olla niinkin, että paine on alhainen ko.tilanteessa>vetää niin laihalle jolloin tulpat jo kastuu kun seos ei ole syttymiskelpoinen (bensa haisee).

Vaikuttaako mitään jos käyttää avainta rauhallisesti 2-3 krt II:s asennossa ennenkuin starttaa?
Näin luulisi linjaston olevan jo paineistettu valmiiksi.

Onko vielä(kään) mitattu jäännöspaineita polttonestepuolelta?
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

 

Elekma  Autoracing