Kulkukoira  Proturbo

Avaimen + kaukosäätimen hinta

• 19 Vastauksia
  • 23312 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ojala

• De Luxe
  • *
  • Väkivalta lopettaa vittuilun. ainakin pohjanmaalla
Vs: Avaimen + kaukosäätimen hinta
« Vastaus #15 : 14.06.2013, 15:15:01 »
HIeno homma ku löytyivät  O0 kävitkö vain sukeltelemas vai kuinka onnistui.. mahdollisuus löytää tapaa olla hyvin heikko ;)
2* V40, 2* S60, 1* 240, 1*460. 1*V50. 2*242. Matka jatkuu mazdalla. Valitettavasti.

Poissa amical

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #16 : 14.06.2013, 21:54:28 »
Toimisiko metallinpaljastin? Niitä saa muutamalla kympillä ja varmaan jostain saa lainallekin. Sais oikean kohdan kohtalaisen tarkasti selville.. Uimapatja mallia ikkuna päätuessa. Näkee pohjaan muttei kahlaaminen sumenna vettä.. Siinä muutama mitä tuli mieleen..jälkimmäinen ehkä toimivin ratkaisu, riippuu jotta kuis sakeaa vettä normaalisti.. Tai syvää..
Tuolla hinnalla voisi onkia hukkaamispaikassa jonkinaikaa magneetin kanssa ;).

Heh. Yritin epätoivoisesti sukellella tuosta laiturin vierestä(yleinen ranta). Syvyys laiturilta n. 3 metriä. Montaa metriä ei tuossa sameassa vedessä pohjassa jaksanut yhdellä sukeltamisella haroa pohjaa. Ja sain peukaloon vielä haavan(ehkä jostain lasinsirusta) :'(
Toivottomuutta lisää se, että uin silloin kun avain hävisi, n. 50 metriä laiturista järven suuntaan. Päätin sitten luovuttaa...

Uusi avain+kake tilattu ja kokonaishinnaksi ohjelmointineen tullee n. 320 euroa(Bilia, Pk-seutu)

Sähkötupakoihin & siihen liittyviin oheismateriaaleihin tuhlannut nyt 1884,27 euroa.

Poissa jaegarmaisteri

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #17 : 18.06.2013, 12:27:10 »
Avain ja kake Turussa 259,31€ ja koodaus 50€. Nyt soittivat sitten Keskusautohallista ja kysyi on ko auto tuontiauto? No onhan se, ja ne joutuvat nyt sitten Volvolta kyseleen jotain koodia siihen kakeen ja tämä maksaa 60€.

Summa Summarum:
Volvo yleisavain 134,45
Volvo kaukosäädin 124,86
Koodaus 50€
Tuontiautolisä (joku koodi) 60€ joka pyydetään Volvolta.

Ihanan kallista  :D

Poissa Vollemies

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #18 : 18.06.2013, 16:03:43 »
Itse olen aina koettanut huolehtia, että on vara-avain, vieläpä auton ulkopuolella. Sehän voi kai joskus päättää itse lukita itsensä, kun sille päälle sattuu. Kavereilla on muun merkkisiä autoja, joissa aina joskus napsahtavat kuulemma ovet lukkoon vaikka ei pitäisi. En suosittele jättämäään sitä ainokaista autoon yksin sisälle.

Poissa Vollemies

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #19 : 18.06.2013, 16:11:35 »

Volvo yleisavain 134,45

Olikohan tuo "yleisavain" jotenkin ihmeellisempi kuin minulla? Itse teetin avaimen ja se maksoi 30 €. Sitten kaivoin ja istutin siihen transponderin vanhasta. Ei paha homma. Vikana tässä minulla oli vain se vanhan pään muovin sulaminen inhottavaksi mönjäksi. Vanhasta jäi sitten vielä sellainen hätähätävara avain, jolla pääsee toki vain ja ainoastaan autoon sisälle.

Futurez  Kulkukoira