tarkoitatko tuolla T-haaralla mekaanista paine mittaria? jos laittaa sellasen sähköisen jossa on anturi niin tuleeko se myös öljyn paine anturiin....millä kierteillä ovat?
T-haaran yksi kolmesta päästä sinne reikään, missä se ÖP-valon anturi alunpitäen on. Sitten on kaksi päätä jäljellä, joista toiseen se ÖP-valon anturi ja toiseen ÖP-mittarin anturi.
Käytännössä tollanen on valmistettava itse tai teetettävä.
ÖP-valon anturin jenkaa en nyt muista, mutta sen mittarin, jonka ostat, mukana tulee se jenka mikä sattuu tulemaan, ellet osta VDO:ta, jossa hieman valinnan vapautta.
Ainii, pitihän se ÖL-mittarin anturikin laitaa johonkin.

Jätä vaikka valon anturi pois, tai laita jokin järkyttävä kahden T-haaran kombinaatio.
Ite laitoin ÖL anturin alkuperäisen ÖP anturin tilalle, ÖP-mittarin anturille tein uuden paikan lohkoon ja alkup. ÖPvaroitusvalon anturilla heitin lintua, koska
VDO on jumala sekä meidän syntisten vapahtaja ja armahtaja, mutta myös siksi, että VDO:n anturissa on two-in-one, elikkä sieltä saa myös hälytystiedon.
Edit: En ole VDO:n edustaja.