091-B mallissa näin pikaisesti muisteltuna ~90oC ja sitten turvakytkin katkaisee 120 korvilla
tarkat luvut oli kyllä ardiccia asentaessa päässä mutta ovat jo vuodessa päässeet unohtumaan 
Täytyy vissiin kaivaa laitteen mukana tulleet paperit esille. 
Eberspacher Hydronic B5WS, mukana seuranneissa papereissa lukee seuraavaa:
Jäähdytysnesteen lämmettyä n. +30
oC, käynnistyy sisäkennon puhallin. Tässä välissä tulee katko, kun poltin on sammunut saavutettuaan lämpötilan ylärajan. Poltin käynnistyy uudestaan, kun jäähdytysnesteen lämpötila laskee alle +75
oC. Papereissa ei lue selkokielellä lämpötilaa, jossa poltin sammuu. Käyttökokemuksien perusteella moottori ei ole koskaan ollut täydessä käyntilämmössä, kun olen lämmityksen jälkeen ajoon lähtenyt. Moottorin ollessa normaalissa käyntilämmössä (termostaattina nyt 87
oC), ei poltin lähde päälle vaikka ohjainlaitteesta sen laittaa päälle. Sisäpuhallin ja kiertovesipumppu kyllä lähtee päälle.