Autona 850 -96 20 venttiilinen versio.
Taustatietona semmoista, että viime syksynä sammuili kesken ajon. Piti odottaa vähän aikaa, niin lähti uudelleen käyntiin. Pihaan kuoli lopulta eikä enää käynnistynyt.
Nyt sit ostin tuon omaksi ristikseni ja aloin selvittelemään josko tuosta saisi talviauton itselleen.
Kampiakselin asentotunnistin mitattu ja näytti 294 ohmia, eli ilmeisesti kunnossa. Bensapumpun rele vaihdettu uuteen. Bensapumppu käytetty irti ja toimii suoralla virralla. Bensapumpun sulake kunnossa.
Rajoittaako nokka-akselin anturi tuolle bensapumpulle menevää virtaa, koska virtaa sille pumpulle ei mene? Releelle tulee virta ja rele naksahtaa, kun virrat laittaa päälle.
Joku Saksassa asennettu ajonestomötikkä oli autossa, mutta se purettiin pois. Oli johdot katkottu ainoastaan kolmesta paikasta, eli siinäkään ei pitäisi olla enää vika.