Börje oli unohtanut laittaa tehtaalla valaistut nappulat takalasin nostimien nappuloihin.

Hommasin sitten 8-pätkän valaistuja katkasijoita, kuvittelin laittavan suoraan nappulat kiinni.
No eipähän ne ollutkaan samanlaisilla liittimillä.
850 katkasijoiden pohja

Versus 940 pohja

Eli ei muuta kuin 850 nappulat irti ja purkuun,
Sieltä sitten ledi katkaisemalla irti ja katkasijan "valaistu kansi" talteen.

Ja ledi juottaen kiinni 9-satkun "tyhjään" katkasijaan.

Nappula kasaan ja kiinni paneeliin,

Ja toiselle puolelle sama juttu.

Paikallaan ja toimivana.


Resonoinnin hakemiseen meni kiinnostus, kun ECC alkoi puhaltamaan pelkästään jalkoihin...Ilmeisesti tuli annettua liikaa lekaa.
Tämän
topicin luettua rupesi vituttaa vielä enemmän.
Seuraavalla ajo reissulla annoin nyrkkiä kojelautaan ja sinne lämmönjako pömpeliin niin rupesi toimimaan

tosin 10 minuuttia..
Mutta nyrkkillä tuli taas kuntoon. Ja tuota toi tekee nyt koko ajan että puhallus jaloille ja nyrkillä kuntoon.

Eli ei kai se alipainekello ole paskana

Vissiin joku johto melkeen irti, kun tärähdyksestä taas toimii.
Täytyy tutkia kun kiinnostaa, kuten sitä helvetin sirinää...
