No niin nyt on bilikka kunnossa.
Sain sen nilkutettua siniselle kustannuksia tuli 800+ euroa
Homma ei ollut ihan yksiselitteinen vikoja oli kertaantunut lisääntynyt nilkuttamisen aikana, vaikka niitä ei halpis lukulaitte näyttänyt.
-yksipuola lisää vaikka näytti 5 sylinteriä siihen vaihdettiin matkalla ja sitä näytti edelleen elikkä ei nollaantunut kolmossa sama vika laitettiin nyt myös uusi, vaikka oli vaidettu varaosaliikkeestä ostetut tulpat laitatin Volvon omat samat mitä aina ennenkin
-turbon paineventtiili oli sanonut myös sopimuksen irti kuten myös etummainen lambada.
OK nyt on taas hyvässä vedossa.
Postiivista tässä on takana on rankkakin talvi ja toimi tähän ongelmaan saakka mainiosti, toki nyt sitten harmiksi kesäloma budjetti sai kolauksen
tuulilasihan pitäs vaihtaa kun sen viivoitti nasta maaliskuussa pitänee katsoa tarjouksia tai sitten odottaa katsastusmiehen tuomiota ei kyllä ole näkökentässä.
Kiitos vinkeistä aikaa ei ollut eikä osin välineitäkään tutkailla vikoja ja periaatteeni on että kokeilemalla en vaihtele osia jos se vika nyt siinä olisikin.
Kerralla kuntoon ja oikeilla osilla vehkeessä on boschin tekemät vermeet ja kokemus aikaisemmista Volvoista kertoo että laita boschia jos sitä on laitteessa, pääsee pienemmillä harmeilla ja tulee kerralla kuntoon.