Mutta eikös se normi valurautaa ole? Kunnon esilämmitykset vaan uunissa ja puikolla tavaraa perään, ja uudestaan snurraamaan? Saispaha kuntoon senkin? 
Tässä olin yhteyksissä KKD:hen (sata peukkua sinne) ja omaan kaveriin kuka tekee välillä työkseen hitsihommia...
Kuulemma käytettyä pakopesää on paska hitsata (dieselin käytetty voi toimia). Hiiltyy tjsp ettei toimiva sauma pitkän päälle.
Tuttuni sano että tehny muistaakseni 2 uuteen pesään ja 1 käytettyyn ja hyvin toiminut. Tosin tuo käytetty tainnu päästä autoon asti, vai myikö auton pois ettei ollut pitkäaikaista testiä sillä. (huono muistinen kyllä!

)
Ideana nyt: 60mm kkd kopio hukkis ja 12 portiton pesä. Ja niiden naittaminen yhteen TIGillä. Kuulemma parempi kuin puikko.
Tulipahan ainaki kulutettua duunin snurraa tässäkin tapauksessa.

Ehkä järkevin näin, ketuttais koneistella tota pakopesää ja sit huomaa ettei se virtaakkaan tarpeeksi, sisäisellä hukkiksella.
Vaihtoehdot:
1. uuteen pakopesään hukkis = n. 350e + työ
2. uusi (tehty)pakosarja, hukkis, ja vanhan pakopesän hitsaus umpeen = n. 430e
3. laittaa vakio ahdin takaisin
EDIT: 4. pakosarja, hukkis ja uus pakopesä = n.620e
Alko himottaa toi pakosarja niin sais jaetun pesänkin toimimaan...
