Laitetaas pari kuvaa kun sellaisia tuli otettua...
Tässä siis operaatio ruosteenpoisto satulakannattimista:
Palikat hapossa porisemassa

Vielä on vähän ruostetta jäljellä (photofucked vetää kuvan väkisin jotenkin v*tuiksi)

Ja tässä puhtaana


Lähtötilanteesta en tajunnut kuvaa ottaa, mutta aika ruosteessa olivat. Nämähän on kuitenkin -04 mallisesta autosta peräisin.
Muutaman kerran harjasin teräsharjalla noita tuon happopesun aikana, jotta irtonainen ja paksumpi ruoste lähti.
Ihmeellistä ainetta tuo vaan on, itellä oli vielä aika laimea seos ja silti tuntui olevan tehokasta.
Tuon jälkeen maalasin palikat vielä mustalla kuumakestolla ja tänään vaihdoin kannattimet ja levyt autoon paikalleen.
Levyiksi laitoin nyt aluksi hyvät käytetyt, mutta pitää tilata jossain välissä jotain parempaa tilalle.
EBC:n tai Brembon uritetut levyt ois tietenkin aika racing

Vaihdoin samalla myös toisen etupyörän laakerin, toinenhan vaihdettiin Volvolla osittain liikkeen piikkiin reilu viikko sitten.
Toinen puoli alkoi vinkumaan kun toinen oli vaihdettu

Oli muuten aika hyvin laakeri olkatuessa kiinni, sai hakata aivan hullunlailla että irtosi.
Alkuperäinen laakerihan se vielä oli, eli tuntuu olevan aika tasalaatuista tavaraa ja hajoavan juuri 200tkm kohdilla...