0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
halavalla sain erään huoltoaseman loppuunmyynnistä kyseistä öljyä ja täs mietin et onko kukaan käyttäny omassa diesel volvossa tätä öljyä? oma yksilö vm 2004 d5 v70:nen... ja tähän suunnittelin kyseistä litkua sisälle..tässä vielä linkki öljyyn:http://www.sarkisalmenrengas.fi/Tarjoukset/Voiteluainetarjoukset/Henkiloauto/Victory_5W-40.pdf20€ jäi maksaa 4l pönttö niin pakkohan sitä oli hamstrata varastoon..
Jos purkin ja auton suositukset osuu kohdalleen, niin varmaan on hyvä öljy.Tää öljytopiikki on täällä jossain,,,missä saa vääntää
juu on täällä topicci öljyille mut nyt halusin vaan tietää itseäni viisaammilta onko tuota järkeä laittaa koneeseen. huoltokirjan mukaan tuon pitäs täyttää valmistajan asettamat vaatimukset öljylle.
Tässähän sinä vastaat itse kysymykseesi.
itselläni on victory M5.sen öljyt ollu jo monet öljyn vaihdot... Ja toimii aivan *AATANAN hyvin! Myös radalla... -35c pakkasellakin EI MITÄÄN ongelmia voitelun toimivuuden kanssa, heti ensi sekunneista lähtien... Ei ole koskaan tarvinnut 20t kohdalla lisätä! En enää ikinä itse kaada esim: mobilia mihinkään autoon, missä voitelua oikeasti tarvitaan koneessa...!
Oikein hyvä öljy tuo on. Vaikka toisaalla suositellaan 0W40 öljyä, niin itse olen suosinut tuota 5W40 öljyä. Nimenomaan tuota Kendallia olen laittanut esimerkiksi aiempaan volvooni (2.5T) ihan ensimmäisestä vaihdosta lähtien. Se on ollut kovilla pakkasillakin täysin toimivaa. "Catalustin" kanssa olen myös mobilista ihan samaa mieltä .
Katsoin öljyjen koostumus eroja, joten niissä ei valtavia eroja ollut... ...EGR.än karstottumisessa saattaa olla pieniä eroja, mutta et varmasti kyllä noilla ostamallasi öljyillä vaurioita konettasi, päinvastoin!
Tuli taas yksi " Öljytopiikki " Kyllä tää on hyvää,,,tätä en käytä ikinä,,,tässä ei mitään vikaa,,,,tää merkki on loistavaa,,,, ei hyvää päivää.
Voihan tuo olla hyväkin öljy, mut ei käy uudempiin dieseleihin luokituksensa perusteella. Nykykoneet vaatii luokan A5/B5 eli vähätuhkaista öljyä hiukkassuodattimien vuoksi.