Mulla vaihtoivat volvolla uuden kaasuläppäkotelon. vuosi ja 2kk meni ja pesin moottorin. Siihen se kaasuläppä sitten hajosi. oli joku tehdas kunnostettu kotelo ja ilmeisesti ei niin tiivis. Vaihtoivat aivan uuden kotelon tilalle, jonka tietysti jouduin maksamaan kun läpllä oli takuu 1v.
Tuo joka oli uusi on kestänyt pestä kerran kesässä ilman oireita. (vielä..)
Se kastunut kotelo oireili aina kun auton käynnisti, lopuksi se meni vähän väliä vikatilaan. Koitin sitä putsailla ym. mutta aivan turha homma. ei siitä kalua enää tullut.
Kotelo on kyllä hyvinkin tiivis elektroniikan osalta (valettu massaan), ainoa on sitten, jos painepesurilla päästetään vettä huolella asentoanturien välistä sisään. Tosin nekin on kyllä mielestäni niin tiiviisti siinä kiinni, että en oikein pidä tuota todennäköisenä. Tehdaskunnostettu ei kyllä eroa tiiviydessä mitenkään uudesta.
Nimimerkillä yhden kotelon purkaneena.
Mielestäni noihin tehdaskunnostettuihin on vaan vaihdettu liikkuvat osat ja elektroniikka on ennallaan. Se sitten sieltä kuitenkin laukeaa. Itellä kesti viimeinen tehdaskunnostettu boksi vain n. 13 000km.