0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ekana tulee mieleen Hiace, löytyy jokaisesta hinta- ja kuntoluokasta. Tekniikka kyllä kestää mutta vanhoista tarvitsee lähinnä valita miten ruosteisen ottaa..Entä nämä "possunkuljetusautot"? Renault Kangoo, Citroen Berlingo, Peogeot Partner, Toyota Yaris Verso. Pikkuauton tekniikka ja hiukan kuljetustilaa. Hiacen hinnalla löytyy ainakin nuorempi kulkuneuvo.
190 euroa menee budjetista yli (kai tingittävissä tuokin määrä?), eli miten ois vastakatsastettu '98 VW Transporter?
http://www.nettiauto.com/volvo/740/4138380Sopii kaikkiin kriteereihin- Volvo, vanha ja ruma- Pommin varma- Diesel ja kulutus ~7l/100km- 2-paikkanen, tavaraa mahtuu aika hyvin kyytiin- Mahdollisimman halpa(800e)
Tuo ois hyvä, ei ainakaan naapurit tulis kateelliseksi Paljon tommosessa "pakussa" on verot?
Ei missään nimessä bensa-koneista autoa eikä Volvoa varsinkaan jos 80km päivässä... dieseli sen noilla kisoilla pitää olla ja vaggilainen tai mersu
Olen aikeissa vaihtaa kolmos auton johonkin käyttökustannuksiltaan edullisempaan. Eli tommonen pösön pokseri pitäis myydä ja hommata tilalle jotain muuta.
Possuautoja olen miettinyt, mutta lähinnä tuo tekniikka on kysymysmerkki.
Lähipiirissä on yksi Citikan perunlinko -dieselinä. Olisko kilsoja joku 200tkm? vanha kuin.. Oliko viime vai edellisenä vuonna ensimmäinen vika -joku 50e kuluvaosa.. Niin Pa-suodatin piti vaihtaa, kun ei meinannut kesänaftalla lähteä käyntiin.Mikään kaunistus tai ajo-ominaisuuksien riemuvoitto toi ei ole, mut halpaa kyytiä.
Eikö sitikat ja pösöt yleensäkkin (vanhat) kuulu siihen luokkaan, että säkällä tai taidolla voi löytää hinta-käyttöarvo-suhteeltaan loistavan auton. Ainakin mulla on yksi tuttu joka ostaa halvalla toisen sitikan kun edelliseen tulee jokin vika, ja ainakin väittää pääsevänsä halvalla mukavasti. Auton vaihtoväli kyseisellä henkilöllä kuitenkin pari vuotta ja hinnat pyörivät tonnin kieppeillä.
Oikeastaan kävin katsomassa yhtä perslinkoa. 1.9D -99 jolla oli ajettu 450tkm jäi ostamatta kun takarenkaat oli näin /__\Ihan ok oli ajaa, tehoja ois saanu olla enempi mutta tosi ketterän oloinen oli.