Ainakin pikaisella Googlauksella bensakoneissa jakohihnan vaihtoväli 120tkm ja dieselissä 90tkm.
Vähän tein hintavertailua nettiautossa ja vaikuttaisi siltä, että hinta 2500€ ihan asiallinen, kun katsoo kilometrejä. Olivat siellä melkein kaikki 500tkm ajettua tuossa hintahaitarissa.
Itseä vähän hirvittäisi ostaa noin "paljon" ajettu auto, mutta kai se diesel sitten kestää
. Ton hintaisessa autossa tuskin arvo hirveästi tippuu enään.
Jos laitat noi pikku viat kuntoon, niin varmasti ihan luotettava peli. Tässsä perheessä kun on ostanut 30t€ auton, niin on siihenkin yleensä pari tonnia mennyt ekan kesän jälkeen...
Ahaa.. Kiitos! Kysyin siksi kun muistelin nähneeni jossain diesel-keskustelussa (ehkä jossain muualla kuin vrcf:ssa) puhuttavan vuosimallista tuon vaihtovälin yhteydessä. Liekö sitten mk I vs mk II ollut se keskustelu... Löysin tarkat luvut, 26 tkm ajaa vielä jakopäällä eli ei se nyt niin hirmu lähellä ollutkaan.

Itse kattelin myös ettei tuon hinnan pitäisi yli olla, etenkin kun on juuri leimattu peli kyseessä. Tokihan noissa nettiauton ilmoissa voi olla tinkivaraakin.
Vähän se tietty aina jännittää paljon ajettu ostaa, mutta saman verran ajetun lankun kerran ostaneena tuo V70 tuntui siihen verrattuna kuin olisi alle 200 tkm lasissa.

Auto on muuten rahoitusliikkeen nimissä, joutuu vissiin hieman olemaan tarkkana kaupanteossa. Jos on kokemusta miten tuo kannattaa hoitaa, vinkkejä otetaan vastaan. Ajattelin että jos maksaisi erotuksen myyjälle ja siirtäisi vaan rahoituksen omiin nimiin. Jos tämä siis käy myyjälle, joka ehdotti että maksaa jäljellä olevat pois ja rahoitusliike lähettää mulle rekisteriotteen. Haistan siinä riskin, vaikka myyjä rehdiltä ja hyvältä tyypiltä vaikuttaakin.