Itellä oli -10:ssä 5 kW Eberi. Vanhemmissa tais olla myös Webastoa jos muistan oikein...?
Auto tunnistaa akun varaustilan ja antaa ilmoituksen jos varaus liian alhainen. Eikä ole kuin yks akku. 
E. Hidas 
Ja muistaa ajaa vähintään saman ajan kun lämmittää. Tai hankkii akkulaturin joka toimii lohkolämppärin pistokkeesta...
Juuri näin, ei tyhjää akkua ainakaan..

Itsellä käyny muutamaan otteeseen tänätalvena, ettei eberi ole käynnistynyt kun on ollut lyhyttä ajoa niin akun varaus ilmeisesti päässyt alas.. (ilmoitus ajotietokoneessa jännite alhainen) Auto kylläkin lähtenyt käyntiin ihan hyvin..

Ja akkulaturin näyttämisen jälkeen esilämmitykseenkin riittää virtaa taas... (tai pidemmän ajon jälkeen?) Oikeastaan todella fiksusti suunniteltu... Ja aikaisempaan kysymykseen, jos autosta puuttuisi tuo esilämmitys (2 kelloa ja suorakytkentä) sen varmaan saisi ohjelmoitua siihen volvolla pientä korvausta vastaan? Tai sitten Remuc
http://www.embelin.fi/index.php?page=remuc-2 , jonka jälkeen ohjaat eberiä vaikka kännykällä jne..

Tosin en tiedä voiko tämän jälkeen akku ollakkin tyhjä..

Kannattaa kuitenkin varmistaa, että autossa minkä ostat on eber / webasto... Sehän on kuin ilmastointi, ei ilman kyllä voi olla..
