Elikkäpä siis vanhalta gubelta perin sellaisen -79' 244deeällän. Helmaa oli ruosteessa et cetera ja rengaskotelot tuppas kukkii kauniisti. Ne sitten isäukon kanssa leikattii pois ja hitsailtiin, alusta massattiin uudestaan ja näin pois päin. Kai tästä ihan hyvä auto mulle vielä tulee kun ensin pääsee sitä jumalattoman kallista korttia hommaamaan.

sellasta tuli pienen laiton jälkeen et pääsi leimaajasedällä käymää, no leimaha tuli!
Okei no, käytiin ajelemassa kun olin pessyt autoo hartaasti ja pitkään (pölyt pois), samalla kokeiltiin että miten vanhus kestää..
http://tinypic.com/player.php?v=dlj4o9&s=5Hyvin se kesti ja jos sitä tosissaan alkais laittamaan kunhan sais rahaa käärittyä, ei opiskelijana.

- Mutta kesät ja iloista auton ääressä ahertamista muille VRCF:n käyttäjille!
Pientä listaa vielä mitä kaaralle on tehty tänä kolmena kuukautena joka se on täällä ollut:
- Jarrut tsekattu ja putsattu
- Pohja massattu, samoin rengaskotelot ja helma
- Kytkintä säädetty, kauhee palautusväli oli aiemmin
- Pienimmät reiät kitattu, hiottu köntti pois ja paikkamaalattu
- Pakarin pää muuttu ''mopon pillistä'' ihan putkeks
Mitä ois tarkotus hankkia & tehdä:

-nuo pelkät vanteet ens keväänä kumeille, vähän leveempää kun ennen
-koko putkisto uusiks, ilmanputsaria vaihtoon ja sisällä pientä kivaa mm. hifiä, jos budjetti sallii näin alkajaisiks
-kromisia listoja, tosin pelko elää siitä, että JOS se ruoste siellä listojenkin alla alkaa pesimään.

PS. Pahoittelut kirjotusvirheistä.