Autodiagnoosi  Carcom Oy

Volvo s60 2.4 103 kw lastutus kuopio

  • 16 Vastauksia
  • 8481 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lerppu86

  • Vieras
Vs: Volvo s60 2.4 103 kw lastutus kuopio
« Vastaus #15 : 20.07.2013, 09:06:14 »
Mistä olet kysynyt? Ite olen myös kuopiosta. Findiesel, JAK-auto, Artec power nyt ainakin kuopiossa vääntää ohjelmaa autoon. Tai oikeastaan noista kaksi ensimmäistä ainakin tekee ohjelman itse. Siilinjärveltä löytyy ainakin JP autotuning.

Findieselillä on oma penkki. Artulta kyllä meni vastaamiseen toista viikkoa kun itse hänelle viestiä aikoinaan laitoin. Ehkäpä juurikin siitä syystä jäi heidän palvelut käyttämättä. Itsekkin olen sitä mietä että asiakaspalvelulla tehdään noin  98% kaupoista. Lopuille 2%:lle riittää itse lopputulos ja muulla ei ole mitään väliä. Parissa paikassa kävin paikan päällä ja niissä tilat ja kaverit oli sen näköisiä että tuli jo ovella sellainen tunne että ei kiitos. Kuuluvaan ääneen asian esittää niin kukaan ei korvaansa letkauta ja kun asian toistaa niin sitten hymyilyttää ja naurattaa. Voi morjens millasta sakkia. Totesin että tänne ei näy raha kelpaavan ja vaihdoin puulaakia.
« Viimeksi muokattu: 20.07.2013, 09:13:24 kirjoittanut Lerppu86 »

Poissa volovos60

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo s60 2.4 103 kw lastutus kuopio
« Vastaus #16 : 20.07.2013, 11:36:34 »
En viitsi laittaa linkkiä. Tekeekö findiesel bensoihinkin noita. Netissä lukee, että diesel autoihin  :hello:
V*tut, sano Vatanen

 

Futurez  Kulkukoira