Ihtellä oli tuollanen 170hv bensavapari, tosin 2002 mallinen mutta kumminkin. Muistaakseni reilun 3v auto oli mulla.
Ei se nyt niin kallis ollut pitää. Tosin melkein joka leimalle oli joku nivel/pusla väljä, mutta ne nyt ei ole niitä kalleimpia osia vaihtaa.
Ostaessa oli noin 115tkm ajettu. Vaihtoon meni mun aikana niitä puslia muutamat, kytkin ja ohjaustehostajan pumppu. Tuo pumppu voi kuullostaa kalliilta mutta purkuosapumppu jolla oli ajettu alta 100tkm taisi maksaa rahteineen purkaamolta 200e. Kytkimen loppumista noilla metreillä taisi edesauttaa se että auto oli ollut syrjäkylällä asuneella vanhemman ikäluokan ihmisellä ensimmäiset 115tkm. Ja siihen vielä omat kärrynvedot niin ei kai se muuta tarvii. Levy oli ihan finiitto. Alkuperäinen kytkinpaketti ilman vauhtipyörää kustansi silloin karvan yli 400e.
Kaupungissa taisi olla keskikulutus jossian 9-10 litran tuntumassa mutta maantiellä auto yllätti postiivisesti. Useammalla reissulla tulin ihan tankkausten yhtydessä laskeneeksi kulutuksen ja se pyöri 7-8 litran maissa maksimissaan, joka oli omasta mielestäni varsin kohtuullinen.
Sitten tuli tarve diisselille ja tavallaan harmittelen vähän vieläkin kun tuo piti myydä. Oli ilmastointi, vakkari, täysnahkasisusta ym. Jos olisi ollut diisseli niin saattasimpa ajaa laitteella tänäkin päivänä.