0
0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tulee ja jos prosentit menevät yli 10, niin sitten näkyy rekisteriotteessa, mutta muuten vaan Trafin tietokannassa.Tiedä sitten miten jatkossa näkyy, jos pian ei ole paperista otetta ollankaan Yleisesti ottaen en karttaisi välttämättä lunastettuja autoja, etenkään, jos tietää minkälaisesta romusta ne on korjattu. Nykyään autot menee niin helpolla lunnaiksi, että viat ovat luotettavasti korjattavissa myös kotikontein. Eri asia sitten, jos on joku ihan uusi auto, niin silloin vian on täytynyt olla jo pahempi, jolloin myös korjauksen laatu saattaa olla mitä tahansa.
Kyllä näkyy alustan vaihdostakin tuleva prosentti otteessa. Ainaki ku viimeksi otetta tarkemmin katoin.
Eli olen iskenyt silmäni tuollaiseen volvo s60 vm.2001 ajettu n.300 000km bensa automaatti. Eli kertokaa kokemuksia noista automaateista, että kestääkö vielä noilla kilsoilla vai alkaako olla jo ongelmallinen?
Edellistä aihepiiriä sivuten: V70 Bi-Fuel, yli 400tkm ajettu. Jatkoon vai ei? Jos laatikko alkuperäinen, niin kannattaa varmaan laskea laatikon hinta siihen päälle?
Vaimolle aikeena ostaa -05 S60 vähillä kilsoilla. 170 hummainen automaatti karvalakkiversiona, halogeenit yms. Nyt mietinnässä että otanko vai onko järkevämpää katsoa geartronic laatikolla olevaa S60:stä.
Vaikka auto vaihtuikin huomattavasti vanhempaan, niin vaimoke on ainakin ollut sitä mieltä että Volvosta ei enää pois vaihdeta. (Edellinen ei ollut volvo..)
Onko XC90:ssä ainoastaan 7h malleissa tuo takapenkkien säätö pituussuunnassa? Vai onko tämä jokin lisävaruste?