Pikaisia kysymyksiä tekemäni V70 MKII koeajon johdosta:
-Mikä on normaali RPM automaatilla D-päällä, koeajoin erästä turboa ja kierrokset putosivat 650 tienoille. Tuntui pikkasen matalalta, nippa nappa kävi.
-Pienen eteenpäinajon jälkeen laitettaessa pakki päälle kolahti vetonivelissä "peltipurkkimaisesti".
-Alla oli 17" matalaprofiilit, ohjaustuntuma hitaassa nopeudessa oli epätarkka ("klappia") ja vetelevä verrattuna omaan MKI v70:iin 15" rinkuloilla. Tuntui vetävän vähän oikeallekin. Meneekö puhtaasti matalaprofiilin piikkiin vai olisiko peräti pyöröntuenta persiillään.
-En usko, että noin alas pitäisi kierrosten pudota....
-Alapallonivelet todennäköisesti, tosin ei voi erikseen vaihtaa, vaan vaihtuu koko alatukivarsi.
-Matalaprofiili ei sinänsä vaikuta, mutta leveä rengas kyllä. Sekä jos aurauskulmat/camber pielessä, niin vetelee varmasti. Itsellä 225 leveät renkaat ja veteli todella pahasti ennen nelipyöräsuuntausta. Oli etupyörissä liikaa positiivista camberia. Nyt ratista tarvii pitää kiinni enää kiihdytyksissä. Ovatko eturenkaat kuluneet tasaisesti?