Moro.
Toivottavasti saatte minusta uuden Volvo jäsenen tänne.
Mutta muutama asia tässä nyt vielä askarruttaa ennen auton hankkimista....
Olen tässä ostamaisillani S60:stä, joka on vm. 2002. Nyt hieman alkoi taas menemään jarrut päälle, että pitääkö tässä vain lähteä toyota kaupoille ja unohtaa volvot. Lukasin volvo foorumilta tästä kaasuläppäkotelo ongelmasta, ja kyllähän tuo tuntuu aika yleistä olevan. Mutta onko se sitten suurimmaksi osaksi vain 2001 malleissa? Jotain mainintaa oli siitä, että jengi on niitä puhdistellut ja sit myös softia on vaihdettu, joka on auttanut asiaan. Briteistäkin kai sai halvalla sen kotelon, mutta mihinkään linkkeihin en törmännyt. Eihän tuo nyt välttämättä maailmaa kaada, onhan muissakin autoissa kaiken maailman "ongelmia". Tietysti se 800e hinta sinisellä ei mitenkään ainakaan helpota tätä asiaa.
Kyseinen mitä olen katsonut on vapari 125kw jossa mittarissa 131.000km. Tiedossa on, että toisen puolen rt-pää on väljä. Siitä oli kai tullut suullinen maininta viime keväällä katsastuksessa ja merkkikojaamolla oli myös mainittu syksyllä asiasta, mutta se oli kuitenkin jätetty vaihtamatta. Nähtävästi kun nyt ajattelee uusiksi asiaa, että jos siihen vaihtaa molemmat puolet puslineen, alapalloineen, jne. ja vielä käy vielä nelipyöräsuuntauksessa, niin kyllähän kokonaisuudelle hintaa tulee varmaan se muutama satanen.
Ilmastoinnin aineetkin on vielä tehtaan jäljiltä, joten senkin sais varmasti heti tehdä yms. ja akku pitää vaihtaa. Muuten nyt sit kaikki suht ok ton ikäses autos. Nyt vain sit mietityttää, että minkälaiset näkymät tuolla autolla on jälleenmyynnin kannalta jos sen vaikka 5v sisään alle 200tkm ajettuna siirtää eteenpäin. Löytyykö vapareille ostajakuntaa, vai onko ne turbot vain kysyttyjä enää tässä ikäluokassa. Mitenkäs sisustus, mikä on se halutuin volvomaailmassa? Onko väliä onko koukku vai ei? Onko heittää mitään hintahaarukkaa mitä tuollaisesta pelistä nyt kannataisi oikeasti maksaa, joka mulla on täs kiikarissa.
Oletus arvoisesti oletan, että noin vähän ajetulla olis vielä suht huolettomia kilometrejä edessä.