Sieltähän ne rikkinäiset johdot löytyi kun vähän purkasi johtosarjaa

Vinkkinä muille että että johdot oli poikki noin 50-60cm päästä liitimestä. Joutuu purkamaan apukuskin puolelle(ecu:lle) menevää johtosarjaa niin paljon että johdon saa korjattua. Itsellä oli myös ne 2 muuta johtoa(vissiin ennakon säätö) jotka tulevat solenoidin liittimeen lähes poikki ne on syytä tarkistaa samalla.
Auto ei oireillut mitäänkään,se oli kerrasta näyttöön ilmoitus "moottori huolla pian" ja poweri katosi eikä ottanut kierroksia. Vikakoodia antoi juurikin tuosta sammutin solenoidista. Pystyi ajamaan kuitenkin kun antoi suoraa akusta virtaa solenoidille.
Solenoidin liittimestä kun jännitettä mittasin ensimmäisen kerran näytti ihan ok lukemaa(yli 12v), mutta kun johtoja vähän heilutteli ja ja repi niin jännite putosi.
Toivottavasti tästä apua
