Käytös radalla yllätti kyllä hyvin positiviisesti. Et sattumalta videota ottanut niin kuulis vähän millainen se on ulkoa?
Jäi aiemmin sanomatta, että tein eilen moottoriöljyjäähylle kiinnikkeen. Ei viitsinyt jättää roikkumaan nippusiteiden varassa etuspoilerin ilmanojaimeen

Aamulla vaihdoin semisliksit alle, ennen radalle menoa tankkasin 20l E85:ttä ihan vaan varmuuden vuoksi ja lisäsin polttoainekarttaan arviosta 10%. Osui seokset kohdalleen. Melumittaus näytti maltilliset 94 desibeliä, sisämelua on senkin edestä. Kattelin paikkoja läpi, tiputin renkaiden kylmäpaineen 1,8bar paikkeille ja radalle. Jotain incaria tulee kunhan saa kateltua onko kameroissa julkaisukelpoista materiaalia.
Ajaminen tuntui koko ajan vaan paremmalta ja auto sopii aika hyvin tommoselle hitaalle radalle. Mitä nyt kaipaa lukkoa, jäykempää alustaa, lisää tehoa, jne.

Jäähdytys, jarrut ja renkaat toimi hienosti. Jarrupölyä ei tullut edes kovin paljoa. Ohjaustehostimen äänen perusteella sinnekin öljyjäähy ois hyvä olla. Kuskinpenkki on vaihdettava kunnon kuppiin kunhan on rahaa laittaa, Sprint ei sovellu itelle. Moottoriöljyä kului, mutta vähemmän kuin oletin. Ratakilometrejä tuli vähän yli 90.


Ei kovin pitkälle ehtinyt paluumatkalla kun kytkin jäi pohjaan motarilta noustessa. Siinä veivatessa arvasin jo työsylinterin männän tulleen liian ulos ja niinhän se oli. Siinä tien varressa tunkki ja varapyörä alle ja vääntämään. Sain rengasraudalla kammettua haarukkaa ja toisella kädellä asteltua männäntiivisteen oikeaan asentoon. Mukavasti oli sen jälkeen vähän joka paikassa jarrunestettä

Pumppailemalla sai kytkimeen eloa eikä nestettäkään huku eli tiiviste selvisi ehjänä

Eehkä silti hyvä vaihtaa uusi. Sisustan purkamisen jälkeen oli toki mielessä tehdä toppari kytkinpolkimelle koska äänieriste ja lattiamatto hoitaa periaatteessa sen virkaa. Jotenkin ei vaan enää tämän päivän puolella mielenkiinto riittänyt.