Eilen jatkoin valkean kanssa. Laitoin lisämittarit ja huohotinpurkin paikalleen, tein ilmanputsarille alumiinipalasta pienen lämpösuojan, vaihdoin kolmeen puolaan pätkät johtoa, ym. aikaavievää näpertelyä. Parin testivedon perusteella sytkä loppuu 1,3bar paikkeilla. Ei pahasti, mutta tulee pientä nyhtämistä. Aamupäivällä laitoin vielä liimaa termarintiivisteeseen koska sieltä sihisi. Oli mennyt jo suht pehmeäksi. Laitettava siihen uusi.

Motoparkissa vartilla vedot meni aika pitkälti pakettiin tutustuessa. Noin 1-1,1bar paineella paras oli 12,256s, 198,13km/h, 60ft 2,309s

Kahteen viimeiseen lähtöön nostin painetta vähän ja oli 1,2-1,3bar kohdalla. Niistä parempi oli 12,032s, 204,20km/h, 60ft 2,420s. Kaikkiaan 13 vetoa.
Lähdössä joko stumppasi tai suti, sutimalla sai marginaalisesti paremmat 60-jalkaiset vaikka ne onkin kaukana hyvästä. Lähtörajoitin ois ihan hyvä ja ehkä paineenrajoitus kakkosvaihteelle. Leveämmästä renkaastahan ei olisi mitään apua

Kakkonen tuntuu vieläkin vähän pitkältä, muuten välitykset osuu hyvin. Huiman eron tekee kokonaisuudessaan välitykset ja paino suhteessa Englantilaiseen. Nyt on käytössä paljon vähemmän tehoa ja on silti aika lähellä vaikka Englantilaisen 60ft oli ihan eri maata. Siinä siis 11,670s, 211,51km/h, 60ft 2,078s.
Olisin käynyt ajamassa lisää jos ois päässyt vahingossa 11 puolelle, mutta viimeisten vetojen jälkeen tuli lämpöoireita. Huomasin että flektin sulake oli palanut, eihän sitä kuule pyöriikö vai ei. Kesti ajaa kotiin hyvin, eikä tarkastelun jälkeen tee painetta vedossakaan. Seurattava tilannetta, kantta ei ole kuitenkaan oikaistu. Ei huohota yhtään enempää kuin aiemminkaan, eikä huohottimesta tullut mitään ulos. Ajoin muutamaan kertaan pari vetoa peräjälkeen eikä sillä ollut mitään vaikutusta kulkuun, mutta etujarrut höyrys jo

Etujarruihin tulee päivitystä 302mm levyillä ja ne saa riittää.